سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارتن سازی کارتن پارت

 

کارتن سازی و ساخت کارتن مقوایی

یکی از مهم‌ترین زیرمجموعه‌های صنایع بسته‌بندی، صنعت کارتن سازی و جعبه سازی است. استفاده از کارتن برای بسته‌بندی انواع محصولات، از زمان‌های گذشته به عنوان یکی از اصلی‌ترین روش‌های بسته‌بندی رواج داشته است.

کارتن مقوایی یکی از بهترین روش‌های بسته‌بندی محصولات و تولیدات یک مجتمع تولیدی است. این روزها اهمیت بسته‌بندی محصولات برای همه و به‌خصوص شرکت‌ها آشکار شده است. استفاده از کارتن برای بسته‌بندی مزیت‌های بسیاری دارد، مانند کاهش در زمان بسته‌بندی و آسان‌تر کردن فرآیند پکیجینگ. همچنین استفاده از کارتن‌های چندلایه می‌تواند ایمنی کالا در هنگام انبارکردن و حمل و نقل را تضمین کند.

در فرآیند کارتن سازی، ابتدا ورق کارتن از رول کاغذ تولید می‌شود. در ادامه ورق کارتن به منظور حفاظت از محصول به شکل مناسب و متناسب با ابعاد محصول به صورت باکس و جعبه طراحی و تولید می‌شود. در انتها با توجه به سلیقه بازار، زیبایی و کاربردهای تبلیغاتی به روش‌های مختلف چاپ و رنگ آمیزی می‌شود.

استفاده از بسته‌بندی‌های مقرون بصرفه، شیک و جالب و از همه مهم‌تر متناسب با برند و محصول برای همه آشکار شده است. کارتن مقوایی یکی از بهترین روش‌های بسته‌بندی شناخته شده است. استفاده از کارتن مقوایی در بسته‌بندی علاوه بر سرعت بخشیدن به بسته‌بندی محصولات، بسته‌بندی ایمن و مطلبق سلیقه مشتریان را برای ما به ارمغان می‌آورد.

شرکت‌های کارتن سازی مختلفی در زمینه کارتن سازی فعالیت می‌کنند که به تولید کارتن مقوایی مشغولند. کارتن سازی کارتن پارت، با استفاده از مواد اولیه مرغوب و مطابق با سلیقه مشتری بهترین نوع کارتن مقوایی را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

مراحل کارتن سازی کارتن پارت

ما در کارتن سازی کارتن پارت، فرآیند سفارش کارتن تا ساخت و ارسال سفارش به مشتری را به 3 دسته تقسیم می‌کنیم.

·          طراحی کارتن مقوایی

·          چاپ و برش کارتن

·          ارسال و حمل و نقل و انبار کارتن بسته‌بندی

ما در کارتن سازی کارتن پارت، در فرآیند کارتن سازی، بخش طراحی کارتن را در یکی از مهم‌ترین بخش‌های فرآیند کارتن سازی قرار داده‌ایم. استفاده از طرح‌های مناسب با محصول و سلیقه مشتری در کارتن سازی بسیار اهمیت دارد. به عنوان مثال استفاده از طرح‌های جذاب و رنگارنگ در کارتن‌های بسته‌بندی محصولات مرتبط با کودکان اهمیت دارد.

بخش بعدی فرآیند کارتن سازی در کارتن پارت، چاپ و برش کارتن مقوایی است. چاپ با کیفیت یکی از موارد مهم در فرآیند کارتن سازی است. استفاده از طراحی جذاب یک بخش از ماجرای کارتن سازی است و بخش دیگر را استفاده از چاپ باکیفیت تشکیل می‌دهد. چاپ باکیفیت روی کارتن مقوایی می‌تواند نشان‌دهنده برندینگ خوب، کیفیت محصول و شرکت است.

و در نهایت فرآیند، ارسال و حمل و نقل سفارش‌های مشتریان است. ما در کارتن سازی کارتن پارت با استفاده از انبارهای مجهز به سنسورهای گرمایشی تمامی عوامل موثر بر کیفیت کارتن‌های مقوایی را بررسی و رفع می‌کنیم، مانند رطوبت. همچنین استفاده از کامیون‎‌های مسقف  در حین جابه‌جایی و ارسال کارتن‌های بسته‌بندی یکی دیگر از خدمات ما در کارتن سازی کارتن پارت است.

ما در شرکت کارتن سازی کارتن پارت تمامی این عوامل را در یک جا جمع نموده‌ایم تا بهترین کیفیت و حس خوش رضایت را برای مشتری به ارمغان بیاوریم.